do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Galanter - Danuta Wieczorek
tel: 517514557 | e-mail: shop@galanter.com.pl
Pietrzyków 17 | 62-840 Koźminek
woj. Wielkopolskie
NIP: 968-083-81-54
Producenci
FAQ

Najczęściej zadawane pytania....

 

Jakie są koszty dostawy?

Szczegółowy i aktualny cennik dostaw znajduje się w zakładce "Koszty dostawy"

Jak znaleźć produkt którego szukam?

1. Można skorzystać z wyszukiwarki, która znajduje się w prawym górnym rogu.
2. Korzystając z menu głównego które znajduje się z lewej strony sklepu i kliknąć w interesującą Cię kategorię

Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

Oczywiście tak. O tym czy przy składaniu zamówienia rejestrować się czy tez nie decydujesz Ty.

W jakim czasie wysyłamy towar?

Standardowo w ciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty (nie obowiązuje przesyłki pobraniowej) na naszym koncie. W szczególnych przypadkach gdy termin wysyłki się wydłuży poinformujemy Cie o tym fakcie wysyłając informacje na podany adres e-mail

Czy mogę otrzymać fakturę vat?

Oczywiście że tak. Do każdego zakupionego produktu wystawiamy paragon i wysyłamy go razem z produktem a na życzenie klienta fakturę vat, która zostaje wysłana na Twój adres e-mail.

Czy jako niezarejestrowany klient otrzymam potwierdzenie zamówienia oraz wysyłki?

Każda transakcja zostaje potwierdzona informacją wysyłaną na wskazany przez Ciebie adres e-mail oraz po wysyłce informacją z numerem listu przewozowego.

Co zrobić gdy nie mogę zalogować się do swojego konta?

Najczęściej przyczyną są błędne dane przy logowaniu. W takiej sytuacji prosimy skorzystać z opcji "Przypomnij hasło" i na podany adres e-mail zostanie wysłane hasło logowania.

Co mam zrobić gdy przyjechał kurier ale nikogo nie było w domu?

W takiej sytuacji kurier ma obowiązek dwukrotnie ponowić dostawę pod wskazany adres. Jest to usługa gwarantowana i nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami po Twojej stronie.

Co zrobić jeśli paczka została uszkodzona w transporcie?

Jeśli na pierwszy rzut oka paczka budzi Twoje wątpliwości np. opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone lub pogniecione nie należy odbierać takiej paczki. Dokładne sprawdzenie zawartości jest możliwe dopiero po uiszczeniu zapłaty lub podpisaniu odbioru warto wtedy poprosić kuriera o 2 minuty celem dokładniejszych oględzin zawartości. Kurier nie ma obowiązku być przy oględzinach jednak ma obowiązek wrócić i sporządzić protokół szkody. Po sporządzeniu takiego protokołu paczka zostaje u adresata.

W każdym przypadku prosimy o informacje i gwarantujemy pomoc w rozwiązaniu takiej niekomfortowej sytuacji.

Czy jest możliwość odłożenia zamówienia na później?

Oczywiście że tak. Prosimy o bezzwłoczną informacje w tek kwestii i paczka będzie wysłana w dogodnym dla Ciebie terminie.

W jakich godzinach mogę się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta?

- od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 21:00
- od soboty do niedzieli w godzinach 10:00 - 18:00

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl